De Businessclub: Maak van je klant een fan
Weer een nieuwe klant naar binnen gehengeld. Good for you! Maar hoe zorg je er voor dat hij niet alleen klant blijft, maar FAN wordt?
Het is veel moelijker om een nieuwe klant binnen te halen dan een bestaande klant te behouden. Toch besteden veel bedrijven de meeste tijd, inspanning en geld aan het werven van nieuwe klanten.
Relatiemanagement
Tijdens deze bijeenkomst van Businessclub gaat het over klantgericht denken en doen. Hoe zorg je ervoor dat afnemers fans worden die terug blijven komen? Hoe richt je je onderneming echt klantvriendelijk in en zorg je dat je medewerkers net zo klantgericht worden als jij? En wat is ervoor nodig om klanten zover te krijgen dat ze enthousiast over je gaan vertellen aan anderen? Diverse deskundigen vertellen hun ervaringen en geven tips die jij de volgende dag al in praktijk kunt brengen!
Aanwezigen maken bovendien kans op één dag gratis radiospotjes op BNR Nieuwsradio.
Datum: Donderdag 20 april 2017
Locatie: Randstad
Tijdstip:
16.00 uur | Start ontvangst
16.30 uur | Start programma
18.00 uur | Start borrel
19.30 uur | Einde
Presentatie: Harm Edens
20 april 2017 - 16:00 tot 19:30 | |
Inspiratie, Netwerken | |
Gratis voor leden | |
Nog niet bekend | |
Meer info en aanmelden |
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, blogs en tips voor zzp'ers.
Vul je e-mailadres in en ga 1 jaar gratis boekhouden en factureren, met e-Boekhouden.nl.
De nieuwsbrief verschijnt maximaal 1 keer per week.