Vliegende start checklist slapend bedrijf.

Abonneer

1. Gmai, Hotmail, iCloud in beslag genomen.
2. www.--.nl en www.--com in beslag genomen
3. Alles wat ik maar kon bedenken (veel te veel) geclaimd op naam van bedrijf (en ook allemaal exact dezelfde naam overal).
4. Logo, banner en etc laten ontwerpen.
5. Telefoonnummer die super makkelijk te onthouden is aangevraagd (oud nummer van mijzelf) en nu net bezig met 06-nummer.
6. Rekening geopend en geld op gestort voor de volgende aankopen (nu al rommelige administratie door privé rekening gebruikt te hebben).
7. Inschrijving K.V.K. (aankomende woensdag) en alles ingeschreven bij gemeente en etc daar waar het verplicht was.
8. Alle bonnen opgezocht, gekopieerd (kleine frutsels met uitleg) en genummerd op datum voor boekhouding.
9. Meerdere mappen aangemaakt voor deb. cred. kas. balans en etc.
10. Nagedacht over 4 jaarlijkse en 1 jaarlijks aangifte (en hameren op mijn belastingen te reserveren en alles op tijd in te vullen).

Is er nu iets heel doms (dus echt totaal niet over nagedacht kunnen hebben) wat ik zo snel heb gemist op "ingewikkelde" boekhouding na?

Alvast mijn hartelijke dank,
Stef

Het registreren van je merk bij Boip.int (Benelux-Bureau voor de Intellectuele eigendom), om te voorkomen dat derden ondanks al je registraties op socials e.d. van je merk gebruik gaan maken?

Boec