Starten vanuit huis of kantoor?

Abonneer

Ik ben aan het oriënteren en ga dit jaar starten met m’n bedrijf. Nu zit ik te kijken naar bedrijfshuisvesting. Start ik vanuit huis met alle voordelen van dien. Of ga ik op zoek naar een kantoor of flexplek voor ZZP-ers. Wat is een beetje een goede prijs voor kantoor/ruimtehuur?
Hopelijk hebben jullie wat antwoorden!

Uit kostenoogpunt is start vanuit huis zeker aan te raden.
Wilt u een ruimte huren, zoek dan naar bedrijfsverzamelgebouwen of starters(flex)plekken bijvoorbeeld via de site van uw gemeente.
Bij een commerciële verhuurder zoals Regus kunt u al voor € 30,-- een gehele dag op hun kantoor werken.
Als u aangeeft waar u wilt starten, dan wil ik voor u wel naar adressen zoeken.

Gewoon vanuit huis beginnen inderdaad. Wil je echt met andere zzp'ers in contact komen kun je voor flexplekken kiezen. Deze zijn ook voor vaste bedragen rond de 150 euro per maand.

Vraag offertes bij verhuurders opvragen als je flexplek of kantoorruimte wil. Langsgaan bij verschillende kantoren en dan met jouw wensen en financiele middelen knoop door hakken.

in het begin lekker thuis. je hebt je wifi en je koffie. zelf pak ik wel eens de laptop en ga in een cafe zitten. de daghuur kan je dan uitgeven aan drankjes en hapjes :p

kantoorje kan je altijd achteraf als er genoeg cashflow is.

lijkt mij

Ik heb zelf eerder deze week een zelfde bericht geplaatst. Ik heb nu een vijftal bezichtigingen gepland via goedkope kantoorruimte

Bezichtigingen waar zo geregeld, nu hopen dat het net zo makkelijk gaat met het vinden van de juiste werkplek.....

Van keukentafel naar kantoor, dat is de volgende stap voor deze ondernemer