Lening voor bedrijfje

Abonneer

Weet iemand goeie bank voor zakelijke lening?

wat zijn jullie ervaringen?

Alle Nederlandse banken geven zakelijke rekeningen. Ik weet niet of er heel veel verschil tussen leningen van banken zit. De rente staat laag, dus het is wel een goed moment om te lenen lijkt me:)
Er zijn trouwens meer mogelijkheden dan alleen banken. Je hebt microkredieten, zoals via Qredits, crowdfunding is natuurlijk populair tegenwoordig. Maar ook lenen van familie of kennissen is de mogelijkheid. Zorg bij dat laatste wel dat je, ook al is het goede familie een goed contract opstelt.

Lees dit verhaal van de consumentenbond over geld lenen, voordat je gaat oriƫnteren.

Wat voor lening wil je? Moet je 'snel' wat geld hebben voor investeringen, of een financiering voor bijvoorbeeld een bedrijfspand? Heb je al met een financieel adviseur gepraat? een eerste gesprek is vaak gratis.

Rentes enz zijn bij alle banken ongeveer hetzelfde. Zie ook opmerking van johndoe, denk dat je beste met een adviseur kan afspreken.

Heb een financiering via knab en ze doen ook crowdfunding.

Ik heb ABN en ben tevreden. Ik heb geen lening nodig gehad.

Vergeet ook de mogelijkheid niet tot het verkrijgen van krediet via Qredits.(www.qredits.nl)

Crowdfunding is helemaal hip en werkt makkelijk, zou ik ook naar kijken als ik jouw was