Investeringen en kredieten

Abonneer

Ik ben me een beetje aan het oriƫnteren over investeringen en kredieten. Wil misschien voor mezelf beginnen en heb daar wel wat extra geld voor nodig. Ik zit alles tegen elkaar op te wegen.
Heeft iemand nog tips waar ik aan moet denken, zodat ik niets over het hoofd zie?

Ja je hebt dus investeringen waarbij je investeerders zoekt om in jouw dienst of product te investeren.
Maar eerst een stapje terug: heb je voor jezelf helemaal helder wat je gaat doen en waarvoor je het geld nodig hebt? Kun je misschien het geld zelf regelen, of via een zakenpartner?
Kijk daarna naar investeerders of kredieten zou ik zeggen.

Ondernemer55 schreef:
Ja je hebt dus investeringen waarbij je investeerders zoekt om in jouw dienst of product te investeren.
Maar eerst een stapje terug: heb je voor jezelf helemaal helder wat je gaat doen en waarvoor je het geld nodig hebt? Kun je misschien het geld zelf regelen, of via een zakenpartner?
Kijk daarna naar investeerders of kredieten zou ik zeggen.

Ligt er inderdaad aan wat voor investering je zoekt. Maar er zijn sowieso investeringsregelingen, zoals KIA en MIA. Maar denk je aan crowdfunding? Of aan een investering van een familielid? Er is nogal wat mogelijk.

Borgstelling MKB Kredieten!

bekijk ook eens de website van Qredits.nl