waar ergeren jullie het meeste aan "klanten"

Abonneer

we hebben het wel eens. gaan ze naar de appiehein betalen ze wat er gevraagd wordt en bij de zzp komen ze nog eens onderbieden

waar kunnen jullie eraan ergeren?

dacht is wel een leuke topic om te babbelen

Ja snap helemaal wat je bedoeld. Een klant kan zo overstappen naar een andere ondernemer, maar als jij ook een klusje doet voor een concurrent: oh nee dat kan echt niet.

Heb het gelukkig zelf nog niet gehad: maar als de klus klaar is dan een lagere prijs gaan bieden. Zou ik heel irritant vinden!

Je zou je verbazen hoeveel mensen nog proberen af te dingen in winkels, supermarkten of (dit heb ik zelf letterlijk gezien): bij de mcdonalds.
Maar zoals jij ook zegt, de meeste mensen betalen natuurlijk zonder morren bij de supermarkt, maar proberen altijd minder te betalen bij de zzp-er. Misschien dan toch maar hoger gaan inzetten.

dankzij het internet is men nu veel mondiger en is er steeds minder sprake van een relatie

D Mensink

wat ik meestal krijg is. ow een ander doet het goedkoper. of ze willen een complete ontwerp voor de prijs van een boterham.

>> Je zou je verbazen hoeveel mensen nog proberen af te dingen in winkels, supermarkten of (dit heb ik zelf letterlijk gezien): bij de mcdonalds.

Bij McDonalds? Haha ... dat lijkt me dan wel weer grappig om te zien.

"Ik wil graag een euro korting op m'n hamburger!"

"Maar hij kost maar een euro!"

"Oké, dan wil ik gratis mayonaise!"

Haha ...

Als een klant denkt mijn business beter te kennen dan ik zelf.

van der Donk Interieur

Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, je opjutten om de opdracht snel af te maken, en als ze de opdracht met factuur hebben, je eindeloos op de betaling laten wachten. Is trouwens een algemeen probleem, super omzetten draaien op papier, maar doordat er maar niet betaald wordt nog geen geld hebben om je boodschappen te kunnen betalen, dat vind ik het ergste!