Ervaringen met electricienoffertes.com

Abonneer

Hallo,

Ik vroeg me af of er andere mensen zijn die ook zulke slechte ervaringen hebben met Electricienoffertes.com Dit valt onder Advanza.
Ik ben een hoop geld kwijt en heb echt bedroevend slechte offerte aanvragen gekregen.
Daarnaast zit ik dan ook nog vast aan een maand opzegtermijn, terwijl dit niet duidelijk gesteld was bij het verkoopgesprek.
Iemand anders die dat ook heeft gehad?

Groetjes

Freddie

Hallo,

Wij hebben dezelfde ervaring met Advanza. Wij zijn een Beveiligingsbedrijf en hebben van Advanza vele nep-offertes ontvangen.
Inmiddels hebben wij facturen van dit bedrijf, die werden geïncasseerd,
gestorneerd. Van de achtentwintig offerteaanvragen blijkt een enkele
serieus te zijn.
Bij de fraudehelpdesk zijn ze nog niet bekend. Zij hebben ons verzocht bij hun aangifte te doen. Misschien is dit ook iets voor uw bedrijf. U kunt mij bellen 0252522845.

M.vr.gr.

Anton

Ik ben mediator en heb ook al een stuk of wat "offerteaanvragen" gehad. Of er wordt niet opgenomen of men weet niet precies wat mijn diensten zijn. Aan uitleg aan cliënten schort het nodige. Als ik ze bel amper nadat ik de offerteaanvraag binnenkreeg blijken ze al lang voorzien te zijn.

Ik denk niet dat het steeds boze opzet is van Advanza, eerder lijkt het dat klanten op meerdere paarden wedden en op meerdere plekken (offertesites) hun offerteaanvragen achterlaten.

Wat ik mis en waarvoor ik denk te betalen, is controle op de offerteaanvragen, wat mijns inziens de toegevoegde waarde van Advanza moet zijn. Volgens mij controleren ze niet of slecht of de offerte aanvraag actueel is voor ze hem doorsturen.

Ik heb bij geen van allen, ondanks dat ik er steeds scherp op zat, het gevoel gehad dat er een kansrijke "offerteaanvraag" tussen zat. Ik krijg het gevoel dat er maar 1 club aan deze "offerteaanvragen" verdient.

Verder is de website en functionaliteit amateuristisch, wijzigen van filters kan niet alleen toevoegen. Er zijn geen mogelijkheden te corrigeren.

Ik zeg mijn contract per direct op...

Hallo,

Mijn ervaringen met Advanza zijn juist erg goed. Ik ben werkzaam als boekhouder en ontvang veel sterke offerte aanvragen via betaalbareboekhouders.com Mijn conversie is uitermate goed, ruim de helft van mijn klantenbestand is ontstaan dankzij de samenwerking met Advanza.

Mvg,
Sandra

Goedemorgen,

Bovenstaande reacties verbazen mij. Ik ben juist erg tevreden over de aanvragen die ik van Advanza ontvang. Ik ben blij met de continuïteit én de kwaliteit van de aanvragen. Advanza draagt sterk bij aan de groei van mijn onderneming!

Groet,
Henk

Advanza is echt een uitkomst! Ik word uitermate goed geadviseerd door het team. De kwaliteit van de aanvragen is beduidend hoger dan bij concurrenten. Ik ben recent verhuisd en kom dankzij Advanza met veel nieuwe klanten in contact.

Ik heb een Social Media Marketing buro en was aangesloten bij Advanza. Na 3 maanden heb ik offertes gekregen via hun dienst.

Dit heeft mij ruim 900 euro gekost. 99% van alle aanvragen kreeg ik nooit iemand te pakken. Berichten achtergelaten, e-mails gestuurd, maar nooit iemand gesproken.

Veel aanvragen gekregen van concurrenten die gewoon wilden proberen hoe het werkte, en dan mocht ik voor de kosten opdraaien.

Nooit meer

Geen zaken mee doen.
Wij hebben voor ons weddingplanner bedrijf, ons aangemeld bij Advanza voor Exclusieve leads a 22,50 per stuk.

Wij hebben totaal 18 leads gekregen, waarvan er 6 zijn gecrediteerd, met moeite, en van de 12 overgebleven leads zijn er 2 personen geweest die bereikbaar waren of reageerde op een contactverzoek per mail.

Omdat verloofde stelletjes niet in de Gouden Gids staan, zijn deze leads belangrijk voor ons, en zijn we daar zeer zuinig op.

Wij bellen netjes meerdere keren verdeeld over een paar dagen, op meerdere tijden gedurende dag, wij smsen en appen de lead, en als laatste mailen wij de klant netjes dat we graag contact willen omdat ze een weddingplanner zoeken via Advanza.

2 contacten uit 18 leads vinden wij zeer teleurstellen, en wij doen dan ook nooit meer zaken metAdvanza.

Wie garandaart mij dat ze niet gewoon nep profielen mailen naar ons, met daarin een telefoonnummer die niemand opneemt, maar omdat hij wel overgaat, kan hij niet gecrediteerd worden.

Lekker makkelijk verdienen.

Ons advies, niet doen.