Goededag,

Zou iemand mij kunnen vertellen of ik een zakelijk adres kan gebruiken om legaal met mijn bedrijf verder te gaan zonder ingeschreven te zijn in het Gba.
Anderzijds.

Heb ik een bedrijfruimte waarmee ik nog in de verbouwing ben, en dat als zakelijk adres kan gebruiken,

Hoe het ook zei, ik Ben uitgeschreven op mijn oude postadres en daarmeen op een later tijdstip ook uit het Gba.

Nu weet ik niet wat ik moet doen, daar ik geen privé adres heb in Nederland, maar het noodzakelijk is dat mijn bedrijf legaal blijft opereren in Nederland.

Het liefst schijf ik de bedrijfsruimte in -als mogelijk- alszijnde zakelijk adres. Mijn vraag is dan ook kan ik zonder Gba inschrijving de verbouwende bedrijfsruimte gebruiken als zakelijk inschrijf adres en hoef ik geen zakelijk adres daarnaast te gaan zoeken, bij bedrijven die zakelijke bedrijfsruimt te huur aanbieden.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat er iemand zou willen reageren of desnood advies te geven waar hierover naar te moeten gaan. Kvk durf ik niet daar ik slapende honden niet wakker wil maken en snel een nieuw adres kan overleggen.

Mijn dank is groot bvB

Michel