scheidingswand plaatsen

Abonneer

voor alle lezers, een vraag
mijn klant opdrachtgever aannemer, beveelt me de scheidingswand plaatsen maar heeft geen tekening, wat moet ik doen?

Hallo! hoe bedoel je met tekening? Een tekening van de bouw? Of een tekening van een contract? Want ik heb niet veel verstand van scheidingswanden plaatsen, maar ik ga ervan uit dat je dat wel kan doen zonder bouwtekening. Ligt er misschien ook aan hoe groot die wand is :)
Maar als je bedoelt zonder dat jij een contract met hem hebt, maar hij beveelt het jou toch, dan is het wat anders. Een klant kan in principe niks bevelen, hij is niet jouw baas. Maar als je vaker met hem moet werken moet je misschien wel met hem in gesprek. Hopelijk kun je er samen uitkomen. Open communicatie werkt volgens mij altijd het beste :-D Succes!

Bedankt voor je reactie
Dit gaat over bouwtekening hoe het wand gebouwd wil hebben, deze wand vloer moet dragen als niet sterk genoeg worden dan kan problemen zijn

oeh daar heb ik echt geen verstand van. Ken je geen collega of zo die hier meer van weet. Ik weet niet wat voor afspraken je met de opdrachtgever hebt, maar je kunt altijd afspreken (op papier) dat jij niet verantwoordelijk bent als het niet goed gaat.