Aangifte omzetbelasting 2018

Abonneer

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, bij de belastingtelefoon kom ik er al uren niet doorheen.
Ik heb sinds vorig jaar een kvk nummer. Dus in 2017 heb ik 4 keer aangifte omzetbelasting gedaan. Ik kreeg hier ieder kwartaal een mail van dat ik dit weer in moest vullen. Nu heb ik in 2018 nog geen mail gehad en als ik inlog bij de belastingdienst kan ik ook nergens mijn omzetbelasting invullen. Wie kan me helpen wat ik moet doen? Heel graag niet te moeilijk uitleggen, want ik snap er nog niet heel veel van.

Nog een vraag, moet je iedere omzet opgeven? Of vanaf een bepaald bedrag? Ik heb namelijk nu voor de eerste keer 300 euro verdiend.

Hallo, dat is vreemd. is het niet zo dat, omdat je vorig jaar zo weinig omzet had, je nu per jaar btw-aangifte moet doen? Heb je afgelopen januari wel voor het laatste kwartaal van 2017 aangifte gedaan?

Je zegt dat je inlogt bij de Belastingdienst. Heb je dan wel de goeie, namelijk via https://mijn.belastingdienst.nl/ppa/

Als dat niet lukt dan ben ik bang dat je toch zo lang moet proberen bij de Belastingtelefoon totdat je er doorheen komt.

En ja je moet iedere omzet opgeven.

hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, succes!