Website laten maken?

Abonneer

Hallo,

Zoals jullie misschien wel weten ga ik een bedrijf starten.

Nou heb ik natuurlijk ook een site nodig dus wil ik een website laten maken want ik ben een leek in deze dingen.

Nu kwam ik dit tegen: Website laten maken? Vanaf slechts € 79,- | Internetbureau Geekies maar is dit een reeel bedrag voor een website? 80 euro lijkt mij een beetje goedkoop maar misschien heb ik het mis?

Hoor het wel weer,

groeten!

80 euro is niet veel, maar waarschijnlijk werken ze met standaard wordpressthema's, dan kan het zijn dat zij heel snel voor jou een website kunnen maken.
Je kunt toch altijd een offerte opvragen, of even informeren hoe het zit. Website ziet er volgens mij prima uit.

Ik zou het doen:

One-Pager
€ 79,- eenmalig

Simpel maar doeltreffend
Binnen 24 uur online
Ontwerp naar wens
Ook voor smartphones
Persoonlijke begeleiding
Contactformulier
Google Maps
E-mailadres
Google Analytics
Zelf aanpassen
Met SSL certificaat
Slechts 1 pagina

Goedkoper ga je denk ik niet vinden. Maar goed, er zit geen logo bij (kan heel goedkoop voor 5 euro of heel duur 60 euro bij hun en andere bedrijven zijn vast veel duurder).

En niet vergeten dat je ook een domein moet betalen (8 euro per jaar ongeveer) en het hosten betaald (8 euro per maand ongeveer).

En wie weet nog meer.

Maar goedkoper dan andere zijn ze zeker. Dus zeker doen bij hun.

Of het een reel bedrag is? Meestal betaal je bij andere tussen de 500-1000 euro voor een one pager.

Waarom ie zo goedkoop bij hun is vraag ik me zeker af. 350-500 zou nog redelijk goedkoop zijn.

79 is te goedkoop. Alleen al een logo bij hun maken kost al 60 euro. En voor 20 euro meer heb je een hele website opeens? Ik denk daarom dat ze gewoon een standaard template hebben gemaakt en die in een uurtje hier en daar een beetje aanpassen en er een andere kleur aan geven en that's it. Normaal kost een web developer 50-100+ euro per uur..

En een redelijk proffesionele one pager maken zou ongeveer 8 man uren kosten.

Hallo mensen,

Het is allemaal goed gekomen, kijk maar eens

En ja het logo en d e hosting hebben we maar door een vriend late maken. dat was bij Geekies anders €29 per jaar en het logo is 59 geloof ik.

Maar jullie hebben gelijk, het is erg goedkoop - ik weet niet of zij het zo volhouden maar de service is super en ik ben mega tevreden met mijn deal :)

Dikke aanrader!!!

edit mijn link werkt niet...

Oh top!
Mocht iemand in de toekomst nog opzoek zijn naar een goeie partij, ik kwam deze partij tegen! tot nu toe zeer goed over te spreken.