Hallo,

ik ga begin volgend jaar starten met mijn eigen bedrijf (http://www.tezartdesign.eu]) maar zou graag wat feedback hebben mbt welke verzekeringen aan te raden zijn voor een bedrijf dat:
- Internationaal (wereldwijd) uitsluitend digitale producten verkoop, meestal in pakketvorm, soms op maat. (10 tot 50 euro)
- Open staat voor opdrachten als ZZP-er voor losse opdrachten maar ook contractuele opdrachten. (Ik teken in opdracht wat men nodig heeft en doe dit wereldwijd)
- Binnen Nederland losse producten verkoop zoals bedrukte kussens, doeken, mokken etc, allerlei, vaak gepersonaliseerde soorten prints via een 3e partij. De kosten van deze producten lopen in de honderden euros, maar de drukkosten zijn vaak maar tussen de 10 en 100 euro. De rest van de prijs komt voor uit mijn eigen service (ontwerpen/tekenen). Deze service is meestal voor particulieren maar kan ook voor bedrijven zijn.

Ik ben er al enigszins in gedoken en heb een aardig idee van wat er op de markt is, maar ik vind het fijn om wat meer inzicht te hebben mbt mijn eigen specifieke situatie.

Alvast bedankt!
~Tessa